måndag 23 mars 2015

Träning, släktkalas och shopping

Helgen har varit väldigt bra. I lördags var min andra utbildningsdag i Gym Cirkel på Malkars. Ruggigt roligt faktiskt. Förutom den tiden vi själva höll i passet tränade vi - i hela 2,5 timmar! Fick dra ner på vikterna efter ett tag kan jag säga ;) Det är nog dags att träna upp både styrka och flås innan maj när gymmet öppnar i Nybro, haha!

Sen har hela tjocka släkten (Magnus släkt) firat Göte som fyllde 90. På kalaset bjöds det på exotisk planka och sen kaffe och tårta. Jag var absolut bottenlös efter träningen, så all mat satt fint! :P

Idag har jag jobbat. Sen tog Anna och jag en lång svängom utanför Bosgård. Först till Annas hästshop där jag gjorde årets klipp på ett par chaps, sen lunchade vi i stan och kikade vidare på lite annat. Men ingen mer shopping. Därefter blev det en skogstur. Kvalitetsdag skulle jag kalla det! :D


Årets klipp. Är sjukt nöjd med dessa croco-chaps. 250 kr, kan leva med det! ;)

2 kommentarer:

Kommentera gärna :D