torsdag 26 mars 2015

En riktig skitdag rent ut sagt!

Gokväll!

Min dag började med en hemsk jävla rivstart. Försov mig en timme, så jag fick kasta mig ur sängen, göra en fulsminkning och snabba mig iväg till jobbet. Magnus fick släppa ut hästarna och tack vare det kom jag i tid. Puhh! Alla som har börjat dagen på detta sätt någon gång vet att man kommer i otakt typ resten av dagen efter det, och det var precis det jag gjorde. Förutom detta hade vi stökiga kunder som tog upp dyrbar tid... Så ja... Dra slutsatsen själva.

När jag kom hem var jag helt slut. Bestämde mig för att ta ett ridpass i regnet men när jag var uppe på hästen var jag så trött så jag mådde illa och det kändes som att jag skulle spy i varje lättridning. Valde då att bara motionera färdigt Jantar i båda varven och sen skritta av.

Skitdag rent ut sagt!

Nu kom jag precis hem från Elise hoppträning. Det är det enda som har varit bra idag men den var åtminstone väldigt upplyftande och räddade upp den här dagen. Tack och lov.
Ny dag och nya möjligheter imorgon ;) <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D