söndag 15 mars 2015

Inspirerande dagar

Hej fina ni! Nu var det ett tag sen jag skrev här men jag har haft fullt upp!

Hästarna är på topp! Jolien gick superbra på träningen i torsdags - lite kvickare i benen utan att dra iväg. Själv har jag kört mycket konditionsträning med Jantar och det fick jag märka på träningen i fredags att det behövs mer av ;) Vi red ju ett markarbetespass för Ann-Sofie Oscarsson på ridklubben. Mycket givande och rejält svettigt! Vi tar med oss mycket hem därifrån. Är otroligt nöjd över Jantars prestation :) Han är en kämpe!

Igår åkte jag och kollade på hoppträningen och alla duktiga ekipage som var med där. Väldigt inspirerande! Sen tog jag och Emelie en skogsrunda med våra pojkar som var lite modigare än vanligt ;) Det går åt rätt håll där också!

Nu ska jag njuta av denna soliga varma dag! <3

1 kommentar:

  1. Det var jättetrevligt att då hänga med som sällskap även fast det slutade som det gjorde :) Jag trivs så i ert sällskap, ni är så snälla! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D