tisdag 3 mars 2015

Meeen ååååååååhh!!! #%*!@&!!!

Vilka skitdagar jag har haft. Kunde dock garva åt min skitdag i söndags men INTE igår.
Jag skulle longera Jantar igår, men precis när jag skulle stoppa bettet i munnen drog han iväg som en avlöning.... med mitt fiiiiina träns släpandes och intrasslat efter sig! Fyfan! Det gick givetvis sönder... Jag hade kunnat sluta med hästar en dag som igår. Blev verkligen sur och var sur hela kvällen sen. Inte på hästen såklart utan över situationen och att det INTE var läge just då.

Som tur är har man ju samlat på sig endel hästprylar så jag behöver ju inte stå och stampa, utan jag har några träns på lager. Men jag klickade ändå hem ett nytt likadant träns som gick sönder bara för att jag kände att jag var värd det... och visst, jag är väl ändå liiiiite glad att jag inte hade ett PS-träns när detta hände ;)

Mitt fina träns!

1 kommentar:

  1. åh låter inte alls kul, snart kommer nog turen ska du se :D

    sv: ja det hoppas jag allt :) känns som att det kommer bli ett händelserikt år :) både att få komma iväg men även här hemma :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D