måndag 2 mars 2015

Hej i regnrusket!

Sitter i soffan, frusen, med en kopp kaffe och undrar varför i h*****e jag inte red i morse innan regnet kom. Usch och brrrrr! Nu kan jag lika gärna vänta till kvällen. Det får bli longering av både Jantar och Jolien istället. Jag tycket att longering är ett bra komplement till den övriga träningen, så jag brukar göra det någon gång ibland. Lite lek och bus liksom, det behöver dom små liven som får kämpa så för våran skull. Med andra ord är det inte hela världen att det inte blir ridning idag.

Var på lite shoppinghumör idag. Jag fick ju en himlans massa presentkort när jag fyllde år. Bland annat på Gina Tricot från syster yster Maria. Så jag susade dit. Shoppade lite kläder med fina vårfärger. Alltid kul med lite nytt :)


Nytt från Gina :)

PUSS

4 kommentarer:

  1. Åh vad snygga saker :)
    Särskilt den "hood" tröjan, verkligen min stil :)
    Måste också ta mig in till Kalmar och shoppa lite till MIG, det sker så sällan nu för tiden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack Emelie! :D Ja det blir lätt att man bara shoppar till hästen och rätt vad det är har man ingenting i garderoben till sig själv ;)

      Radera
  2. Tröjan var jättesnygg!

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D