måndag 9 mars 2015

Annas Hästshop Cup för Elise och Jolien

Igår var Elises och Joliens andra tävling någonsin ihop.
Det blev en felfri ritt, lätt som en plätt, i LD:n och dom fick med sig en rosett :)
Jag efteranmälde dom till LC:n där det blev ett ynka nedslag på typ näst sista hindret. Sjukt bra! Det blir kul att åka med dom i div 3 nu i vår :D

Jag och Jantar hängde på Anna och Cazaro på en skön fartfull skogsrunda i vårvädret idag. Jag gjorde det som ett dressyrpass och Jantar känns så fin nu. På fredag ska vi prova på ett hopp-/markarbetespass för Ann-Sofie Osccarsson, en B-tränare som kommer till klubben med jämna mellanrum. Det har vi aldrig gjort innan men nu tycker jag att vi kan vara redo för det :D

Nu ska jag se på Ullared! :P

Elise och Jolien :)

2 kommentarer:

  1. så himla roligt att det gick så bra för dem :D
    och vad roligt att du och Jantar är på banan igen.

    Jag kollade också på Ullared, en standard varje vecka. Som jag älskar det :D

    SvaraRadera
  2. sv: tack fina Sara :)
    ja det förstår jag.
    kramis

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D