fredag 20 mars 2015

Hoppträning med en fantastisk häst och helt grön på Malkars

Hej!

Kan bara säga WOW, WOW, WOW över min fina Jantar! Han gick som en klocka på hoppträningen igår, och det var inga låga hinder heller. Han var så lätt. Jag bara åkte med. Vet inte vad jag ska säga mer faktiskt. Jag ska göra allt för att hålla i detta bara :)

Dagen idag har varit fullspäckad. Jag började dagen med att träna på att vara inspiratör på Malkars. Magnus och Anna var mina försökskaniner. Det var mer att tänka på än jag trodde, men väldigt roligt. Var jättetrött när jag kom hem, haha. Är inte van vid nya intryck i mitt inrutade liv ;P Sen bar det av till jobbet. Imorgon blir det Malkars igen. Och sen direkt vidare på kalas hos Magnus morfar.

PUSS!

Jantar i somras. Igår var han så himla lättriden och jag behövde nästan inte göra någonting. Härlig känsla!

3 kommentarer:

Kommentera gärna :D