onsdag 11 mars 2015

Är så glad! :D

Hej! Ååh vilket flow jag är inne i just nu känner jag. Kan man få stoppa tiden lite här? ;)

Igår fick jag reda på att jag blev godkänd på salstentan i Förvaltningsrätt och utredningsmetodik. Det var den sista kursen jag gick innan jag gjorde ett avbrott i skolan. Det betyder att den kursen är klar - CHECK! Det mest fantastiska är att jag har klarat både hemtenta och salstentan utan några som helst svårigheter utan det har snarare känts lätt! :D

Idag fick jag sovmorgon eftersom Emelie släppte ut hästarna. Skönt att kunna skita i att ställa klockan. Och idag skiner solen! Tjoho! Ska nog sätta mig i ett hörn med solbrillor på och bränna facet lite. Nu kommer soldyrkaren i mig fram ;)

Senare idag blir det galoppjobb med Jantis <3

4 kommentarer:

  1. sv: åh tack fina du :) vad glad jag blir <3

    SvaraRadera
  2. sv: ja det gick ju inte riktigt som planerat, han var fjantig hela passet och tillslut blev han så rädd att jag flög av :/ han är faktiskt ganska jobbig att rida efter att han har vilat och jag har mörkt det nu.
    Ja jag är ju inte den som ger mig i första taget ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D