lördag 7 mars 2015

Lördag kväll och HELT slut

Hej kära läsare! Jag ser att ni blir fler och fler och det är ju väldigt smickrande och roligt! :D Kom ihåg att ni gärna får kommentera! :-*

Idag fick jag en rejäl sovmorgon. Så himla skönt. Så det första jag egentligen gjorde idag var att åka till Malkars för ännu en utbildningsdag. Hittills har jag varit på GymCirkel-utbildning och idag var det dags för Kettlebells! Nu ska jag öva och öva och sätta ihop lite peppmusik och sen i maj ska jag vara redo för gymöppning här i Nybro! Detta är nog det roligaste som har hänt på länge i mitt liv, om man inte räknar med alla hästmoments förstås som händer var och varannan dag, haha ;)

Var helt slut efter Malkars eftersom vi körde hela kettlebellspasset och lite till. Brutalt jobbigt! Gå på det om ni vill få en helt awesome body säger jag bara ;) När jag kom hem mockade jag och susade sen vidare till klubben för lite harvning och banbyggnation inför morgondagens tävling. Vi var ett riktigt härligt gäng där så det var roligt fast jag var helt slut.

Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och bara varvar ner. Imorgon är det som sagt tävling. Elise är med och tävlar och vi är även funktionärer hela dagen. Det är ca 270 starter så dagen börjar vid 8 och slutar nog runt 9 på kvällen. Det får bli tidigt i säng ikväll tror jag ;) Och Jantar då som nästan är huvudperson i den här bloggen? Han får en helt ledig helg :)

Vad hittar ni på i helgen? :)

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D