torsdag 26 februari 2015

På schemat på min lediga dag


  • Hoppning med Jantar
    Ja, idag står hoppning på schemat. Jag har varit dålig på att hålla igång med hoppningen mellan hoppträningarna, sådär så att vi nästan har varit ringrostiga när det väl är dags. Så idag blir det banhoppning här hemma :D Jag byggde en bana redan imorse efter utsläppet som kallas "huset".

  • Städa
    Lätt hänt att hemmet börjar likna ett stall när man bor på en gård. Och att stallet är renare än huset ;P Nu ska jag bli bättre på att städa i förebyggande syfte ;)

  • Handla
    Både tråkiga grejer som mat och roligheter på Hööks. 

  • Hoppning för Elise och Jolien
    Elise hoppar numera också varannan torsdag för Pia, den torsdagen jag inte rider. Jag tycker att det nästan är lika roligt att titta på torsdagsträningen som att rida. Jag tar med mig en stor kanna kaffe och massor med kakor. Älskar att sitta på läktaren och bara mysa, haha!


Det här är ju ett sätt att hoppträna... men inte idag ;)

1 kommentar:

Kommentera gärna :D