lördag 21 februari 2015

Långledig!

Hej kära vänner!

Igår slutade jag redan 15.30 på jobbet. Det har ju aldrig hänt en fredag! Så nu har jag hela lördag-söndag-måndag på mig att bara njuta av en lååång helg.

Dagens planer är att ta en lång skogsrunda med Jantar. Sen finns det ju alltid att göra på gården. Ikväll ska jag och Magnus ut och äta eftersom det inte blev så mycket firande just på min födelsedag :)

Och min födelsedag ja! Fick ett par assnygga ridbyxor av Magnus på morgonen, blev så glad! Dom invigdes redan på kvällens hoppträning. Imorgon har jag lite tårtkalas för släkten. Det blir trevligt!

Jag och Jantar är inne i en formsvacka just nu. Det känns inte alls kul. Vi hittade inte flytet på hoppträningen i torsdags, och inte träningen innan det heller - och som sagt inte den senaste tävlingen. Så för tillfället har jag faktiskt inga tävlingar i sikte över huvud taget. Jag kommer mest jobba med styrkeövningar här hemma nu när det äntligen går att rida ordentligt till vardags, och sen kommer jag bara försöka ha roligt på träningarna. Det är målet just nu. Att ha roligt helt enkelt!


Dom här fina ridbyxorna fick jag när jag fyllde år! :D Hur snygga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D