lördag 14 februari 2015

Full rulle!

Gokväll kära vänner!

Puhhh, kom precis ifrån stallet. Jag är inne i en period där jag känner att jag skulle behöva 30 timmar per dygn! Ja, vem behöver inte det förresten? ;)
Dagen har iallafall varit fullspäckad. Jag jobbade först 8.15-14.15. Var sen hemma och mellanlandade, bytte snabbt om och sen åkte vi direkt till Magnus föräldrar och firade Eva som har fyllt år i veckan.

Väl hemma, helt slut, insåg jag att hela nästa vecka är heeeeeelt och hållet fullspäckad med jobb och att det kommer bli svårt att få in så många ridpass som behövs. Så jag fick lite dåligt samvete såhär i förskott, sadlade på Jantar och körde ett ridpass kl 8 en lördagkväll ;) Det låter ju inte vettigt egentligen, men det var faktiskt väldigt trevlig! :D

Imorgon kommer jag spendera hela dagen på NRK. Elise tävlar på morgonen och sen är vi funktionärer resten av dagen.

Nu ska jag njuta av ett glas rödvin.
Puss!

En liten alla <3-daghälsning från mig och Jantar




2 kommentarer:

  1. så himla fina och jag tycker verkligen att du förtjänade ett glas vin! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D