onsdag 18 februari 2015

Ett kort inlägg :)

Hej!

Tiden är knapp. Jag jobbar mycket men jag älskar det :D
Imorgon är det hoppträning så jag var helt enkelt tvungen att motionera Jantar idag trots en lång dag på jobbet. Det känns alltid lite segt att ta tag i stallet när man kommer hem kl halv 7 på kvällen. Men, det blev lite longering. Jantar hade överskottsenergi deluxe, haha. Han tog ungefär 78 varv i galopp extra så jag blev nästan yr. Busunge! Nu blir det kvällsmacka, sen sova. Börjar 07 imorgon. Gäsp!

/Sara

Jantar och jag på hopptävlingen förra helgen. Öronen <3 :D

3 kommentarer:

  1. så himla fin bild :) Jag får se till att ta lite på er hemma på banan med ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Emelie! Det får du gärna :D

      Radera
  2. sv: ja vi får bestämma en dag :)
    hihi, jasså tycker du det? ;) vi får ta en bowlingsmatch!

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D