måndag 23 februari 2015

En bra helg har passerat

Ja, helgen har verkligen varit bra!
I lördags blev jag bjuden på middag på Gröna stugan av min fina Magnus för att jag har fyllt år. Han skämmer bort mig den där mannen :) Jag tog en plankstek som vanligt. Jag vet, tråkigt att köra på gamla klassiker varje gång men jag älskar verkligen plankstek. Magnus som äter ute jämt och ständigt är inte lika konservativ som jag och vågade sig på fisk ;) Önskar jag vore mer sån.

Igår var också släkten här och firade mig. Det blev kaffe och tårta i mängder. Och jag blev otroligt många presentkort rikare. Så nu kan jag shoppa loss på Hööks, Gina och 2Binterior. Ser fram emot en shoppingdag. Har bland annat spanat in en grymt snygg väst på Hööks. Den är heeeelt onödig för jag har redan en väst, men den är så galet snygg och på tok för dyr för min vardagliga budget - så varför inte passa på när man har fått presentkort liksom? ;)

Jantar är redan riden för dagen. Skönt att ha det gjort i detta ovädret. Fy!
Sen ska jag på möte med tävlingssektionen.

Den här tjusiga västen från Hööks får det bli för mina presentkort :) Snygg va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D