fredag 13 februari 2015

En rolig nyhet i mitt liv :D

God morgon!

Dagen började inte så bra. Imorse hade jag ett tandläkartid kl 07.10. Lite väl tidigt enligt mig när man har en ledig förmiddag, men nödvändigt för att få logistiken i livet att funka. Jag kom dit och det första dom säger är att tandläkaren är sjuk :P Jag känner lite: Prova att ringa nästa gång?!?! 
Jaja, jag kom upp i god tid och kommer få massor gjort idag ;)

Igår var jag på ett väldigt trevligt möte som jag äntligen kan berätta om. På inget mindre än MALKARS träningscenter :D Malkars öppnar i Nybro i maj (äntligen!), och jag kommer få äran att vara gruppinspiratör där när det startar. Det ska bli SÅ roligt. Jag tränade helt galet mycket på Malkars när jag bodde i Kalmar. Det var verkligen kvalitetstid att få komma dit och träna och man ville liksom alltid dit. Jag kommer att utbildas under våren och kommer då få känna på vilka pass som funkar för mig att inspirera andra i, så det återstår att se. Så kom nu ihåg att komma till Malkars i maj! ;)

Hästarna då. Jantar gick kanon igår. Paddocken gick att rida i så det blev ett väldigt trevligt dressyrpass. Elise och Jolien åkte på torsdagsträningen och det gick som på räls. 

Helgen är fullspäckad som vanligt: jobb, plugg, kalas och tävling!
Kram!


1 kommentar:

  1. låter som en toppen dag förutom tandläkaren då, synd att de inte kunde ringa innan. Och vad roligt med Malkars.

    sv: tack så mycket fina du :) jag får ta på er någon dag!

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D