tisdag 10 februari 2015

God morgon!

Kom in för en stund sen efter att ha släppt ut hästarna. Det är uuunderbart vårväder idag igen :D Igår kunde jag sitta och sola mot stallväggen. Lite färg kanske man fick ;) Hoppas att snön smälter nu också så att man kan börja leva normalt igen och träna hästarna precis som man vill.

Passade på att färga mitt hår igår med när jag ändå hade en ledig eftermiddag :) Äntligen. Har sett ut som fan i håret rent ut sagt. Brunt hår med en råttfärgad utväxt, top notch! Nu har jag iaf en och samma bruna färg i håret, haha ;) Wella Golden Brown fick det bli den här gången. Det är en intensivtoning. Jättesmidigt, för då kan man göra det själv hemma :)

Nu sitter jag med en stor kopp kaffe och bara tar det lugnt. Ska snart sätta igång med lite plugg och sen blir det ridning i eftermiddag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D