torsdag 16 april 2015

Träningsvärk deluxe!

God morgon (eller förmiddag har det hunnit bli)!
Idag känns det som att jag har blivit överkörd av en lastmaskin - på rent bonnspråk. Puhh!
Jag har tränat intensivt de senaste två veckorna. På utbildningen i söndags var vi väl aktiva i 4 timmar av 8, och denna veckan har jag kört bodypump. Igår var det ett 60-minuterspass och en inspiratör som körde rätt mycket hårdare än alla andra! Så ja, överkörd är det rätta ordet för hur min kropp känner sig idag. Nu behöver jag ett par dagars vila! :)

Som ni säkert märker så blir det mycket träningssnack här nu för tiden. Jag nördar gärna in mig när jag väl gör något och jag är så otroligt glad över att jag har fått denna chansen. Hästarna har ju varit mitt nummer 1 de senaste åren och kommer alltid att vara. Förut var det gymmet. Då var jag tvungen att välja. Nu finns det utrymme för båda! :D Jag är så glad för det. Hoppas det märks, och hoppas att ni gillar det här på bloggen!

Idag skiner solen, helt underbart! Jag är ledig idag och det är hoppträning ikväll så just denna dag tänker jag faktiskt inte göra många knop. Ska hämta mina skor på posten och sola näsan på någon plats med lä. Rätt lagom saker på agendan tycker jag, haha ;P



7 kommentarer:

  1. sv: precis som du Sara! :)

    Du är verkligen värd denna chansen och att du dessutom får ta del av både gymmet och hästarna :)

    SvaraRadera
  2. sv: Hihi så bra att du blev det, och det är du också. En av de finaste änglarna och en helt underbar vän :)
    Tack för uteritten idag! <3

    SvaraRadera
  3. Vill gärna se en veckoplanering även denna vecka :d

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D