torsdag 9 april 2015

Har ingen lust att klura på någon bra rubrik...

Hej fina ni!
Jag ska vara ärlig och säga att jag verkligen inte är på bra humör idag. Av många olika anledningar. Blä! Men man kan inte alltid vara på topp...

Jag fick iallafall tankarna på annat när jag kom ut till stallet. Idag stod hoppning på schemat och Emelie hade lovat att hjälpa till och vara bomlyftare/höjare/sänkare (you name it, haha!). Det är ju alltid smidigt att ha någon som hjälper en när man vill få det att rulla på. Sen fick jag mig ju några glada skratt också med sånt härligt sällskap. Bra kombo tycker jag! :D Mer om hoppningen kommer i samband med att jag lägger ut en film :)

Ikväll har Elise hoppträning. Då blir det jag + min kaffetermos + läktaren = sant <3 :P Bäst att passa på att njuta för sen har jag jobb hela helgen lång framför mig.

Kram
Längtar till det blir såhär grönt och somrigt!

4 kommentarer:

  1. Full rulle i ditt liv hela tiden! ;)
    Saaakna!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det är bara roligt :D Saknar dig också!

      Radera
  2. hihi kul att du uppskattade det ;) det var bara roligt ♥

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D