tisdag 7 april 2015

Borta bra men hemma bäst

Hej!

Påsk - vilken ruggigt bra högtid utan en massa krav hit och dit. Och många dagars ledighet :D
Vi har spenderat påskhelgen i Böda med Magnus föräldrar och syskon. Vi åkte upp i lördags efter att jag hade jobbat och kom hem igår. Det är första gången på evigheter vi är ifrån gården. Men två dygn borta är lite lagom för mig. Jag kände verkligen "hem ljuuuuuva hem" när vi kom hem :)

Väl hemma tog jag, Elise och Amelia en lång skogsrunda med pållarna. Dom var minst sagt taggade!

Fick även ett väääldigt trevligt meddelande som plingade i telefonen när jag kom hem :D Anna på Malkars frågade om jag vill åka på body pump-utbildning i Göteborg i maj. Det är bara några få av oss som får åka så jag känner mig verkligen utvald :D Det här innebär att jag kommer få en internationell licens av Les Mills som "äger" body pump-passet och bara det är ju sjukt häftigt! Är så taggad inför Malkars öppning! Den 16e maj är det invigning för allmänheten.

Nu ska Jantar vaccineras. Alltid lika spännande :P Eller näe, Jörgen som numera vaccinerar Jantar har bevisat att det är veterinärerna innan det har varit fel på och inte Jantar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D