lördag 11 april 2015

Hoppträning hemma med en 5,5:a - film

Gokväll mina fina läsare! :D
Nu kommer filmen från i torsdags när jag hoppade Jantar lite här hemma. Det blev lite gymnastik med en 5,5:a :) Fina Emelie har trixat ihop filmen nedan. 

En liten utvärdering: som jag har sagt tidigare så har Jantar varit lite loj de senaste veckorna just hemma i paddocken och det syns i filmen. Det är pälsfällning och väderomslag som gör att han blir lite lat så här års. Men som jag också har sagt innan så är det ju tur att han bara är lat hemma i paddocken och ingen annanstans. Han har ju bjudit jättebra på hoppträningarna på klubben och han drar på som bara den när vi kör intervaller i skogen :D Det är roligt tycker han! Nehepp, färdigsnackat. Här är filmen:



2 kommentarer:

  1. går inte att se filmen :(
    men ni är ju så fina, jag prenumerera på din youtube :D

    SvaraRadera
  2. sv: Åh tack Sara :) det är tack vare dig! Du är så himla snäll <3

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D