torsdag 2 april 2015

Första dressyrträningen :D

Hej! Idag är jag allmänt lycklig faktiskt! Har haft så bra dagar! Jag har jobbat alldeles lagom mycket och gjort lagom mycket roliga saker på min lediga tid :D En bra balans helt enkelt!

I förrgår fyllde Anna år och det firade vi med att göra det vi gör bäst - rida ut! Ja och så fick hon såklart en present ;)

Igår red jag, tillsammans med Emelie, min första riktiga dressyrlektion med Jantar. Haha! Ja jag får skämmas lite. Men nu är det skärpning. Jantar är definitivt ingen dressyrhäst och kommer aldrig bli, men vi behöver dressyren för att komma vidare i hoppningen. Det var Sofia Elison vi red för och det är ju smidigt att hon kan komma hit :) och roligt!
Ikväll är det hoppträning. Kan hända att både Jantar och jag har träningsvärk då :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D