söndag 26 april 2015

Mycket träning och absolut inga dieter

Hej folks!
Tror aldrig jag har tränat såhär mycket. I år borde jag kunna säga att jag ska vara fit till "beach 2015" utan att känna mig stressad, haha ;P Med all denna träning kombinerat med ridningen och idag dessutom en massa trädgårdsjobb så går det åt energi. Jag äter som en häst. Jag äter hela tiden och mycket - och lika onyttigt som vanligt. Vitt bröd, majonnäs, sås i mängder på allt. På vägen hem från träningen idag köpte jag med mig världens svullfika! ;P Som jag har sagt innan, det blir mycket träningssnack här. Men en sak är säker... Några dieter kommer ni aldrig behöva läsa om här ;) Eller möjligtvis high-fat-all-the-time då :)

2 kommentarer:

  1. Du är så fin precis som du är Sara, du behöver verkligen ingen diet!
    Tycker att vi kan ta någon svullfika tillsammans snart ;)
    Så kul att få följa dig i träningen och tack återigen för den sköna uteritten idag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En svullfika ska vi definitivt ta någon dag :D

      Radera

Kommentera gärna :D