fredag 3 april 2015

Jantar fortsätter att briljera

God morgon! Idag är det långfredag, vilket betyder röd dag och ledigt för min del! :D Och solen den gassar, snacka om tur :)

Hoppträningen igår gick precis lika bra som den har gjort de två senaste gångerna, helt awesome! Vet liksom inte vad jag ska säga mer. Jantar kan verkligen vara världens slöaste och lataste häst här hemma på banan. Den senaste veckan har han varit riktig seg och svårjobbad. Men så fort vi kommer iväg på hoppträning lägger han i en extra växel och sen behöver jag typ bara åka med. Jag försöker intala mig att det jobbiga vi gör hemma är det som lönar sig på hoppträningarna ;) Hur eller hur - det är en helt underbar känsla att känna att Jantar älskar hoppningen. Igår satte vi avstånden på alla hinder som en smäck! :D

Nu blir det en skogsrunda med Jolien. Jantar får påskledigt :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D