lördag 8 februari 2014

Ta tre betala för två

Idag har jag varit gamla Sara och shoppat loss vanliga kläder. Jag kommer inte ihåg när jag köpte kläder senast. Jag springer mest runt i ridkläder här hemma och har blivit ganska osexig faktiskt, haha! Jag handlar mest prylar till hästen - och förstås träningskläder till mig då - men shoppar typ aldrig vanliga kläder längre. Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt och jag tycker att dom "manuella" (säger man så?) butikerna har fruktansvärt tråkiga och fula kläder. Jag tycker att det finns hur mkt snyggt som helst på nätet, men som sagt, prio ligger inte där längre. Men idag hittade jag minsann en massa snyggt på rean. Jag menar - får man tre par jeans för under 200kr får man helt enkelt skärpa sig och hitta tre par, haha :P 

Jeans från Gina Tricot. Älskar zebramönstret!

Student som man är är jag helnöjd med dagens inköp :)

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D