torsdag 6 februari 2014

Alla dagar borde vara som denna

God kväll!

Sitter och jäser i soffan, kollar på Sex and the City och känner mig bara så sjukt nöjd med dagen. Idag har jag haft en så bra dag så jag önskar att alla dagar såg ut så :P

Igår kväll fick jag reda på att jag har fått jobbet på Nybros systembolag. Jag kommer att jobba ungefär 5h/vecka, vilket är HELT perfekt nu när jag pluggar. Så nu kommer jag jobba med Elin och gänget och det kommer bli riktigt kul :D

Idag gick jag kort dag i skolan. 2 timmar -  lyx! På vägen hem köpte jag en hästtidning, fika, och sen gosade jag ner mig i soffan. Fick lite städat och tvättat här hemma också, och det var välbehövligt för själen, haha! Hatar att leva i stök!

Nu ikväll har jag varit iväg på hoppträning. Själv idag igen, för min man hade tydligen glömt bort att jag tränar på Nybro ridklubb varannan torsdag ;P Men det löste sig. Träningen gick fantastiskt bra. Vi hoppade på en liten serpentinbåge längs ena långsidan över 4 små hinder. Jantar har nog aldrig varit så lösgjort som efter den övningen :D Mer sånt helt enkelt. Han kändes väldigt pigg och framåt och taggad och fräsch... Allt stämde idag helt enkelt. Så himla kul!

Min 25-årsdag närmar sig med stormsteg, och just en sån här dag är jag hur redo som helst att kliva över den där "kullen" ;)

Kram! /Sara


1 kommentar:

  1. Ställ gärna någon fråga i vår boyfriendtag! http://minilini.blogg.se/2014/february/boyfriendtag.html#comment

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D