onsdag 19 februari 2014

25 år GAMMAL!

Hej! Idag fyller jag år. 25 hela sådana. Och vad gör jag en sån här dag? Jo... Sitter och pluggar juridik inför morgondagens tenta så att hjärnan håller på att trilla ut. Tragiskt! 
Men i helgen väntar festligheter! Det ska bli så himla roligt. Jag kommer ha släktkalas på fredag och kalas med vännerna på lördag och jag är så glad att så många kan komma! Wohooooo! :D

När jag har pluggat klart för dagen (skulle tippa på 24:00 ungefär ;P) ska jag och Magnus ut och äta lite mat någonstans i stan. Och innan dess ska jag själv köpa mig en present med hans plånbok eftersom han tyckte att han inte var så påhittig :P Jag kan leva med det! Har redan spanat ut en grej, ska visa sen vad det blev :)

Tog mig tid att rida idag trots att jag har mycket att plugga in. Jag behöver Jantar som ventil när det är mycket som händer. Idag körde vi ett galoppass ute i skogen i form. Han var såååå duktig, min lilla prins. Han blev inte ens tung i handen, utan la verkligen tyngden på bakbenen. Det är det vi behöver träna på just nu - bakbensstyrka, och även framåtbjudning, som man automatiskt får ute på skogsvägarna :)

Nu ska jag gräva ner mig i plugget igen!
Puss! /En 25 år gammal tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D