tisdag 22 oktober 2013

Löjligt glad!

Det är precis vad jag är :D Idag gjorde jag en chansning och tog fram klippmaskinen till hästarna. Av tidigare erfarenhet så visste jag att Jantar mycket väl kunde explodera över detta, så jag började med lilla Cassis. Woaaaah, det var läskigt tyckte han. Men det gick bra. Så himla snäll liten kille. Passade på att ha Jantar inne under tiden för att han skulle vänja sig vid det fruktansvärda ljudet - och han hann väl bli döv under tiden, för när jag började klippa honom brydde han sig inte ens(!?!?!?!?!?) Han bara stod där som om inget konstigt hände. Och jag fortsatte klippa i chocktillstånd ;P Nu är jag sådär töntigt glad, över en hästklippning liksom :P Hade ju i princip bestämt mig för att ringa hit veterinären för lite drugs. Är så glad att jag klarade det utan. Lilla hesten <3

Fina Fjantar. Det fick bli en form av halvklippning för att inte förstöra flowet ;)
 

Lilla Cassis


Love! /Sara

2 kommentarer:

Kommentera gärna :D