tisdag 15 oktober 2013

Kettlebells+ridning=sant?

Då fick jag ju den snilleblixten idag att jag skulle köra kettlebells på Malkars idag. Jag var där med Ronja och kämpade på. Sjukt kul pass för er gymfolk som inte har kört det. Skämdes dock lite när jag värmde upp med den lättaste vikten för instruktören dissade den totalt. Haha! (Så vältränad är jag) ;P

Lite ridning på det. Kunde knappt gå ner för Malkars trappor efter passet så det bådade ju inte gott inför nästa. Sen tillhör jag den stackars vinterdeppiga typen som tycker att det är natt när det är mörkt (och hur fel känns det inte att rida mitt i natten?) Aja, jag tog mig i kragen och det gick hur bra som helst :D Snelhest, som jag brukar säga.

Om jag kände mig trött innan så känner jag mig piggare än någonsin nu och lite som en superwoman ;) Så jag tycker att vi slutar där!

Kram! /Sara


Trött efter passet!

Mina sötnosar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D