tisdag 31 december 2013

En tillbakablick på 2013

Vi gjorde en riktig brakstart på år 2013 och åkte till Miami och Bahamas! Lyx! Precis vad vi behövde!

Jag färgade håret från hyperblont till mörkbrunt!


Efter en lååång vintervila bestämde jag mig för att ta tag i ridningen på allvar!


Vi byggde ut stallet. Här håller Magnus på med foderkammaren.


Jag lärde min häst att gå på transporten (detta gick inte på en dag :P)


Ännu mer bygge. Här är förarbetet för altanen.




Anna flyttade hit med sin Cazaro :)


Elise debuterade i sin första tävling med Cassis.


Jantar slet upp sin näsborre. Detta var en fruktansvärd tid och det såg ut som att det inte skulle läka ihop. Usch!

Det blev sommar och även den bästa sommaren. Inte en dag utan sol!


Altan och badtunna på plats!


Midsommar hemma hos oss!


Jag gick från att jobba till att börja plugga.


Jag lyckades klippa min älskade knäppa häst. Detta går till min egen världshistorie :P


Det blev en och annan kväll med våra bästa vänner <3


Jag började rida för Nybro Ridklubb och blev sen klubbmästare. Tjoho!


Jag och min Magnus firade julen i Kosta Boda och det är min bästa jul hittills.


Nyårsafton firade vi tillsammans med ett oslagbart gäng och vi hade hur roligt som helst! Nu blickar vi framåt för 2014 och sätter nya mål!
Kram! /Sara

1 kommentar:

Kommentera gärna :D