fredag 20 december 2013

Jullov!

Hej och hå! Det har varit en hektisk vecka med både salstenta och inlämningstenta. Alltså - högskolan är ingen lek :P Allt annat känns som en lek om man jämför. MEN! Nu är det jullov. Jullov fast ändå inte. Jag kommer ta mig jullov iallafall.

Igår på hoppträningen körde vi en liten julklappshoppning som avslutning på terminen. Jätteroligt! Vi slog ihop alla grupper så totalt var vi elva st som fick kämpa med att inte krocka med varandra på ridbanan ;) Haha! Jantar var superpigg till en början och hoppade jättefint. Dock hoppade jag bana näst sist, med andra ord typ 1,5 timme efter att vi började rida fram så min runda gick skitdåligt :P Trött häst och trött ryttare. Hur som helst var det ett jättemysigt avslut, och efter hoppningen fick vi välja julklappar och vi fikade en massa gott :)

Hoppgänget :)

Idag ska jag jobba! Kl. 14-19 ska jag med ett leende på läpparna bemöta alla sönderstressade människor som inte vet vart glöggen står, trots alla övertydliga skyltar. Det ska bli rätt kul. Det kan ju inte bli värre än en tenta iallafall ;) Eller?

Puss! /Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D