fredag 6 december 2013

Jantar genom åren


Jantar som föl med sin mamma Jawa.



En pytteliten Jantar, 2009. Här var han bara 4 år, hos sin förra ägare. SÅ SÖT!


Även här 4 år, hos sin förra ägare. Precis min typ av häst :) Älskar fullblodslooken!




Våren 2010 när jag och Camilla provred honom. Lilla benranglet :)


Hösten 2010. Hoppträning för Bella i Ingelstorp.


Våren 2011. Klubbhoppning på Ridklubben Udden.


Hösten 2011 när vi stod i Stall Melby.


År 2012 var ett riktigt bakslagsår och jag tappade intresset. Därför har jag inte så mycket bilder därifrån. Jag fortsätter med lite bilder från i år.

Våren 2013 började jag träna på att lasta honom utan att åka iväg, för att minska dramatiken. Repgrimman på!


Hoppning här hemma i somras. Fortfarande mycket unghästteknik kvar.


Sommaren 2013.



Fina Fjantar. Sommaren 2013.


Hösten 2013 bytte vi klubb till Nybro Ridklubb och började träna för Pia Skanhed. Vi har börjat från scratch och sänkt hinderna för att få till tekniken, så att han ska lära sig att hoppa av närmare hinderna.


Tävling i Nybro i höstas :)


Tävling i Nybro! Fantastisk känsla efter alla bakslag! :D


Nöjdast ever!


På söndag är det klubbmästerskap i Nybro. Det känns helt galet kul. Det blir första gången vi tävlar mot andra. Nervöst!
Kram! /Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D