tisdag 3 december 2013

Laddad inför tävling

God morgon!
Sitter med mitt morgonkaffe, mums!

Det är 3e december och vi har inte fått någon snö än. SÅ skönt! Jag är nöjd så länge vi slipper vintern, för när den väl kommer så brukar den hålla i sig till april! Idag är det inte ens minusgrader. Det underlättar ju något enormt med träningen. Igår var det hårt i marken så jag fick nöja mig med att skritta i gräspaddocken. 

På söndag ska jag och Jantar vara med på Nybro Ridklubbs klubbmästerskap. Det ska bli sjukt kul! Jag nöjer mig med en klass på 0,90m än så länge. Målet för 2014 är att hoppa 1m felfritt (och helst med placering) ;) Galet att jag ens har sånna mål. För ett halvår sen var målet att kunna lasta Jantar utan att någon av oss dör ;P Helt seriöst! Jag är så glad att jag inte gav upp.

Love! /Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D