måndag 9 december 2013

Lycka ÄR att bli klubbmästare!

God morgon!

Alltså jag är SÅ lycklig! Igår var det då klubbmästerskap på Nybro Ridklubb, och - JAG OCH JANTAR VANN! Jag fattar det inte riktigt men det enda jag vet är att det här definitivt är mitt bästa hästminne! Det slår hela ponnytiden!

Jag valde även att starta i första klassen som var en liten 0,80 clear round, mest för att värma upp i det kalla vintervädret. Då fick vi dagens första rosett. I klubbmästerskapsklassen var vi i några hinder, och det var lite vingligt. Med andra ord - inte min snyggaste runda. Men vad gör det? Vi vann ju! :D

Min lilla prins!

0,80m clear round

OM jag är nöjd! :D

Vill även passa på att gratta min bästa vän Elin som konkurrerar ut varenda dressyrekipage hon möter! Igår blev hon tvåfaldig klubbmästare med Caysa och Brownie. Hon fick alltså plocka hem 4 blågula!!! (Då ligger man plötsligt i lä, haha!) Ni var så sjukt fina! Önskar att jag hade kunnat vråla och applådera på prisutdelningen men jag hann helt enkelt inte! Är stolt över dig snyggo!


Puss! /En löjligt lycklig tjej



1 kommentar:

Kommentera gärna :D