fredag 13 december 2013

Vårväder i december :)

God morgon! Kom in från stallet för en stund sen. Det är typ vårväder ute, underbart. +10 i december är inte fel :D

Just nu sitter jag och "väntar" på att hemtentan ska publiceras. Då har jag att göra en vecka framöver. Kämpa!!

Har annars haft en grymt bra vecka! Har träffat Ronja som var här i onsdags. Vi hade hästmys och lagade mat och fikade i mängder. Igår hämtade Elin upp mig och vi åkte till Annas hästshop. Där vill man ju i princip inhandla allt som finns i butiken. Allt är färgglatt och glammigt och blingigt! Sen åkte vi hem till Elins mor och far i Simontorp och tog en ridtur med Caysa och Brownie. Det blev klättring i grusbacke för dom stackarna, haha. Det lät som att Caysa skulle dö av ansträngning. Skulle behöva ta med min pålle dit för lite body buildning ;)

Nej, nu ska jag sörpla i mig kaffet så att jag är mentalt förberedd för tentan. 

/Sara

Gårdagens inköp. Skjortkrage med bling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D