måndag 3 augusti 2015

Livet leker :D

Hej alla fina!

Helgen har varit ruggigt bra! Hovslagaren hann komma ut i fredags kväll och jag kom alltså iväg till tävlingen i Mönsterås på lördagen. Jantar och jag gjorde två dubbelnollor under dagen. Första klassen, 1 m, gick väldigt trögt men det gick. I 1,05 m väckte jag upp honom bättre på framhoppingen, han drog en brallningsserie på en hel långsida så jag höll på att fara åt pipsvängen -men sen var han minsann  med mig. Väl inne på banan gick det som en dans. Det fanns inget som kunde göras bättre från vår sida. Tyvärr hamnade vi precis utanför placering men jag var (nästan) lika glad för det. Då ljuger jag väl lite iofs ;P Jag är en vinnarsalle, men som jag har sagt innan så är enda fokus just nu att få en avspänd Jantar. Så man kan väl säga att vi nådde målet med bravur, sen får man höja målen allt eftersom :)

På kvällen gick Magnus och jag ut och åt. Coffe och Tobbe var med. Sen blev det både förfest, utgång och efterfest. Det blev all in skulle man kunna säga. Och lika roligt som det var, lika trött var jag trött på söndagen. Omg...

Söndagkvällen avslutades med ett bodypumppass och gymcirkel. Jag trodde aldrig att jag skulle överleva det, men BPn gick bättre än någonsin. Jag fattade inte alls vart det kom ifrån men jag vet att jag kände mig lite som super woman. Ibland blir bara allt helt perfekt och då undrar man varför!? :P Bäst att passa på att njuta! :)

PUSS!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D