fredag 7 augusti 2015

Inte den mest optimala helgen

Hej!

Det är fortfarande fullt ös på jobbet och jag orkar inte göra nånting på min lediga tid. Så är det! På måndag lugnar det ner sig för min del. Det ser jag verkligen fram emot. Vill ha tillbaka mitt liv ;P

I helgen är det bara jag och djuren hemma. Magnus är på svensexa och girlsen är iväg. Då blir det väldigt tomt här på gården. Då är man plötsligt glad för alla jobbpass. Imorgon tänker jag spendera hela eftermiddagen med hästen. Det har inte blivit mycket ridning nu så det behöver vi båda två tror jag. Sen får jag se vad som händer på kvällen :)

På söndag kör jag BP på Malkars som vanligt. Beställde hem ett par träningsbyxor precis som jag inte kunde motstå. Check them out :)


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D