lördag 8 augusti 2015

Lugn och fin lördag

Hi peeps!

Idag har jag hunnit med sånt där som jag inte har haft varken tid eller ork för på länge. Jag har ridit hästen, jag har färgat håret och jag har sminkat mig (haha!). Japp. Idag, efter att jag hade slängt i färg i håret, gjorde jag en helspackling bara för att göra mig lite fin. Helt utan anledning. Alla vet väl hur det känns att dag efter dag när man har häcken full se ett trött face i spegeln? Man tröttnar till slut.

På ridturen följde Atlas med. Häst motionerad. Hund motionerad. Två flugor i en smäll :) Atlas var superduktig. Jag tog givetvis en väg där man varken möter människor eller bilar. Han följde efter oss vart vi än gick och hade inga tendenser till att dra åt något annat håll. Så himla smidigt :D Förstår dock att detta inte kommer gå när han börjar tränas för att jaga, men man får passa på så länge man kan :)

Igår pinglade det till i mailboxen. Fick en liten påminnelse om att hoppträningarna startar om mindre än två veckor. Åh vad jag längtar. Det är SÅ dags för torsdagsträningarna igen.

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D