onsdag 12 augusti 2015

Onsdagkväll

Hej allihop!

Kommer precis från duschen och sitter nu med en turban i håret och varvar ner. Har haft mina pass på Malkars ikväll. Var där lite tidigare idag och slog ihjäl lite av Hannas receptionisttid, trevligt ;) Vi hann med både kaffe och garv.

Har också jobbat ett tidigt pass på bolaget och efter det plöjde jag igenom en bok som behöver vara läst inför tentan. Det kan jag bocka av nu! Tyngden på mina axlar blir bara lättare och lättare och det är en underbar känsla!

Hann inte rida idag, men gårdagens pass var ruggigt bra. Jag tränade rakriktning över många travbommar på ena långsidan och då märker man ju varenda millimeter när hästen inte är rak. Nyttigt som bara den. Jantar var så bra att han till och med var lite för bra för att ha varit åsidosatt under så lång tid. Bästhäst <3

Nu ska jag sova. Börjar 07 imorgon.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D