torsdag 30 juli 2015

Letar ridstövlar

Hej allihop! Hur mår ni idag?

Själv är jag helt slut. De senaste dagarna har jag spenderat mina lunchraster i soffan på jobbet inlindad i en filt :P Jag är allmänt sliten. Idag slutade jag tidigt iallafall så jag passade på att åka in till stan och akuthandla lite smink. Mycket var HELT slut. Kollade också på stövlar på Hööks. Tyvärr hade inte dom allra nyaste kommit in. Blir galen snart på stövelletandet. Vet inte alls vilken stil jag vill ha och hittills är det inga under 2000 kr som faller mig i smaken. Vi får se vart det slutar. Någon som har tips?

På lördag är det som sagt tävling i Mönsterås. Tyvärr har Jantar tappat en sko men jag hoppas, hoppas att hovslagaren kan komma under morgondagen. Vill så gärna iväg.

Nu ska jag gå ut och pussa på prinsen :-*

Är lite sugen på någon av dessa. De bruna hade inte kommit in till Kalmar än. Tanken är att jag ska tävla i dom. Vad tycks?




2 kommentarer:

  1. Ser att du har gjort om bloggen, jättefint! :)

    Tycker att båda stövlarna var väldigt snygga! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emelie!
      Det får nog bli dom bruna :D

      Radera

Kommentera gärna :D