fredag 3 juli 2015

Nedräkning i timmar

Hej allihop!
Vilken vecka jag har haft. Jag har haft korta dagar på jobbet och den riktiga värmen har kommit. Så det känns lite som att jag har tjuvstartat semestern. Lyx!

Igår brände jag skinnet för första gången för i år :P och jag och Magnus tog vårt första dopp ute. Så härligt! Vi åkte till en sjö här i närheten.

Idag är min sista jobbdag innan semestern. Jag jobbar 13-18 så det är verkligen nära nu. Direkt efter jobbet åker vi och hämtar vår nya familjemedlem Atlas. Åh vad jag längtar! <3

Det händer mycket nu. Utbygget av lillstugan går i ett rasande tempo. Smidigt att köpa in arbetskraft ;P Magnus och jag målade stugan igår kväll och det är ungefär det enda vi kommer göra. Sen är det renovering inne som gäller. Det ska bli så roligt att se hur det blir!
Imorgon är det tävling i Kalmar för Elise. På söndag följer jag med Pia på samma tävling. Ser fram emot det :)

Trevlig sommar!

1 kommentar:

  1. Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall MÅSTE du delta! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D