måndag 29 juni 2015

Ledig måndag

Hej! Ledig dag för mig idag!

Just nu sitter jag och strukturerar upp mitt liv lite. Rent administrativt.
Jag har lite plugg framför mig inför en tenta i augusti och den här gången tänker jag vara ute i god tid. Så nu är jag anmäld och jag har kollat upp vilka böcker jag kommer behöva hinna läsa till dess osv osv. Check på det! I januari börjar jag skolan igen är det tänkt. Herregud vad tiden går fort!

Sitter nu i soffan och är helt slut efter ett gymcirkelpass. Ja, idag var jag deltagare på Hannas morgonpass. Om bodypump är jobbigt är gymcirkel 3 ggr värre :P Eller har jag kört för mycket bodypump och glömt resten helt enkelt? :P Det är ju så olika träningsformer. Gymcirkel är styrka, bodypump är mjölksyratålighet. Sjukt bra och jobbiga pass på olika sätt! Det var iallafall kul att kickstarta dagen på det sättet. Det var jag och Veronica triggade varandra till att gå upp att träna så omänskligt tidigt. Härligt!

Efter GC:n fortsatte jag och Hanna med att repetera bodypumpen. Jag fick "torröva", jag var ju som sagt helt slut. Så stången var helt fri från vikter ;P Imorgon släpper vi nya releasen som vi har övat på ett tag nu. Då kör vi 94an. Det blir kul! Hade tänk gå på Ing-Maries kettlebellspass ikväll också. Får tyvärr ta det en annan dag ;) Mina muskler har sagt ifrån.

Nu ska jag ut och ta hand om lilla pållen. Han behöver ju också tränas. Efter det är det dags att öppna dom där böckerna jag har plockat fram.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D