torsdag 25 juni 2015

Från rosa till blått

Gokväll fina ni!

Idag kände jag att det var dags att släppa det rosa för ett tag. Jag har tröttnat lite. Eller nej, jag kommer alltid älska rosa - men just nu är det inte just bloggen som ska bära den otroligt vackra färgen ;) Nu blir det ljust, fräscht och lite blått här. Tänk medelhavsvatten <3 Ja, hoppas ni gillar det!

Min kväll på Malkars igår var helt awesome! Jag har aldrig haft så taggade deltagare. Det var så roligt! Trots att jag var helt slut från dagen innan (när vi körde dubbla BP-pass) så kände jag en sån energi från alla deltagare i alla tre pass jag höll i... så jag kände mig liksom inte färdig efter det :P Nej, efter mina jobbtimmar repeterade jag och Hanna lite bodypump 94. Riktigt härligt att få en sån kick <3 Träning är härligt helt enkelt!

Nu ska jag runda av kvällen framför teven.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D