lördag 20 juni 2015

Dagen efter midsommarafton

Hej!

Dagen efter midsommar och det är en trött Sara som skriver. Veckan har förstås varit fullspäckad med jobb. Jobb som har inneburit långa dagar och tunga lyft. Roligt, men det känns i både kropp och knopp.

Midsommarfirandet här hemma igår var jätteroligt som vanligt! Vi var vårt vanliga goa gäng, vi åt en massa god mat och lekte en massa löjligt roliga lekar. En riktigt bra kväll helt enkelt! Idag är jag ruggigt trött. Gick och la mig långt efter att solen gick upp. Typ 5? Så dagen idag har mest gått ut på att sova och äta :P

Jantar har fått en oplanerad vila denna veckan. Jag har inte varit hemma en minut innan 22 om kvällarna så han har fått ha ett litet sommarlov :)
Nu har jag två lugna veckor framför mig och sen två veckor semester, så då kör vi på igen :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D