tisdag 2 juni 2015

Sjukdom, hoppträning och Malkars

Hej!

Jag är fortfarande sjuk. Det är tre veckor sen jag blev det nu. Riktigt surt när mina 110% jobb har satt igång. Men jag kämpar på. Vägrar vara hemma..

I torsdags hoppade jag och Jantar bana på 1,15m!!! Blev lite lätt tvingad av Pia ;) Sjukt bra. Skulle aldrig hitta på något så vansinnigt själv :P Nästa tävling för oss är Tore den 14e. Vi är mer än redo! Jantar är SÅ bra nu! :D

Malkars gruppträningspass har startat. Min första dag gick som en dans. Förutom min dunderförkylning då. Men allt gick kanon och jag fick otroligt mycket bra respons från flera deltagare :D

Igår fick jag också det härliga beskedet att jag är godkänd som bodypump-instruktör! Äntligen ska jag få hålla i passet! Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D