fredag 30 januari 2015

Bra och dåliga nyheter

Hej!

Igår var det både bra och dåliga nyheter i Bosgård.
Jag börjar med de bra :)

Emelie kom med sin nya häst Calltino. Ja, och Emelie är ju ny för oss. Jättekul med lite "nytt" helt enkelt ;) Calltino är en stooooor och ståtlig valack som hon hämtade nere i Skåne. Det ska bli kul att följa dom på sin resa :D

En annan rolig grej. Magnus hämtade en ny bil igår. Vår jeep har ju krånglat vid ett flertal olämpliga tillfällen. Så nu har vi en superfin Lexus som dragbil. Perfekt! :D

Till det tråkiga... Jantar visade symptom på kolik igår precis när jag hade tagit in honom. Det finns inget värre än när ens häst mår dåligt :( Jag plockade genast bort maten och tog en promenad med honom, sen kollade jag till honom flera gånger innan jag gick och la mig. Han verkar bättre idag, men det blir ändå mindre mat och en promenad idag också. Får hoppas att han repar sig ordentligt. Plutt <3


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D