fredag 10 januari 2014

Terminens första träning

Träningen igår gick SÅ bra! Jantar trampade ifrån bra med bakbenen och kändes riktigt stark. Fina runda språng. Jag har jobbat mycket med dressyren under lovet och jag ändrade hans foderstat i höstas. Kul att se resultat!

Och för att reflektera lite efter gårdagens inlägg... Wow! Det gick ju hur bra som helst att åka själv med honom. Kunde till och med lasta honom i träns (brukar ju ha repgrimma) när vi skulle hem. Han trampade på så snällt :) Min damphäst har blivit en riktig Brunte (alltså en jag-gör-vad-du-än-säger-häst), och jag tar på mig det ;)

Ikväll ska jag hämta finbilen: Volvon som jag ska köpa av Magnus mamma. Äntligen! Vi är bjudna på middag där också - gottgottgott!

Fina Jantar. Jantar betyder bärnsten, så namnet är ju inte så tokigt när man tänker efter ;)

Kram! /Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D