fredag 31 januari 2014

Rosa outfit

Hej mina vänner!

Om ni inte redan har förstått det så är jag galen i alla hästprylar som är lila och rosa. Idag har jag och Anna shoppat loss rejält. Det blev en runda till Hööks och till Annas hästshop, så här tänkte jag visa upp lite av det jag köpte - och andra matchande grejer till det.

Hittade det här fantastiskt snygga rosa schabraket på Annas. Köpte även ett par matchande bakbensskydd på Hööks.

Rosa schabrak från Annas hästshop.

Rosa benskydd från Hööks. Dessa hade jag redan innan. Jag blir så otroligt glad av knalliga färger i vintermörkret och blir taggad för träning!



Den här snygga träningströjan fick jag av mamma och pappa i julklapp. Nu är jag komplett när det gäller rosa. Hade tänk leta efter en rosa huva också men när jag såg bilden framför mig på en häst med rosa öron tänkte jag att det blir lite kanin över det hela ;P



Puss! /En knallrosa Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D