onsdag 29 januari 2014

Bästa hårprodukten för slitet hår

Det här är den bästa produkten jag har i mitt badrumsskåp. L'anza Keratin Healing Oil. Jag fick oljan av min lillasyster som är en otroligt duktig frisör. 


Mitt hår har varit otroligt slitet pga att jag har varit beroende av att platta det varje dag. Det blir så frissigt om jag inte gör det. Så för mig som vill odla till långt hår har det varit helt omöjligt eftersom håret går av (eller behöver klippas av) i snabbare takt än det hinner växa ut. Sen jag började använda denna oljan har jag inte behövt platta håret för att våga gå utanför dörren, för håret får ett snyggt självfall av oljan. Så förhoppningsvis kan jag lyckas få det att växa ut nu och ändå ha hela toppar. Bra skit!

/Sara



2 kommentarer:

  1. Jag fick samma olja - superbra! Håret blir så platt och lätt av sig själv på nåt vis.

    SvaraRadera
  2. Åh då ska jag köpa den när min olja är slut, är inte hundra nöjd med den :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :D