lördag 2 november 2013

En trött en

God morgon. Eller förmiddag. Klockan är ju faktiskt halv elva redan. Jag sitter fortfarande i mjukisbyxor vid teven och tar det lugnt. Anna tog ut pållarna idag så jag fick sova lite extra idag.

Fy vad jag är trött. Har haft jättemycket i skolan i veckan, och har dessutom klämt in några jobbtimmar, så jag har varit uppe sent på nätterna för att hinna med allt.

Är SÅ nöjd med Jantar denna veckan. Han har verkligen blivit bättre. Och jag också förmodligen. Känns som att vi samarbetar nu och sakta men säkert tar oss framåt i utvecklingen. I torsdags på hoppträningen skötte han sig galant. Det var några gånger när vi skulle hoppa studs på en volt som jag inte orkade vara stark på yttersidan så då red vi in i väggen :P Smooth! Det är nämligen så att hans svåra varv är mitt svåra varv, så vi har ju en del att jobba med. Men annars är jag skitnöjd. Jag tycker att han har blivit pigg och positiv :)
Nästa helg är det tävling!!! Längtar som bara den!

Ikväll ska jag och Magnus bowla med Elin och Henry! Ska bli fantastiskt kul :D

Kram! /Sara

Min fina!

Nytt och fräscht och otroligt tjejigt! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D