måndag 4 november 2013

Dör lite på hemtentan

Goder afton!

Det är hemtenta-tider för mig så nu är jag "ledig" hela veckan. Men jag kan ju säga såhär: JAG GÅR HELLRE I SKOLAN! Alltså fy vad jobbigt det är, och jisses vad lätt det är att hitta andra saker som "måste" göras istället. Typ smörja sadel och träns och sånt som jag aldrig gör annars. Måste ta mig i kragen nu och plöja igenom eländet. Ge mig styrka, någon!

Helgen som var bowlade vi med Elin och Henry! Galet kul! Dock förlorade jag, men någon måste ju göra det ;) Efter bowlingen åkte vi hem hit och drack en himla massa vin. Alltid lika kul med våra finaste vänner :)

Red ut med Anna idag. Bästa Anna heter hon förresten numera eftersom hon ställer upp på att vara hästvakt över jul då jag och Magnus tänker åka iväg på spa och fly ifrån alla måsten. Hur eller hur. Det blev en skogstur i regnrusket. Dock kom vi inte så långt eftersom träden låg som ett plockepinn över ridvägarna. Måste erkänna att jag var sugen på att ta sats och hoppa men jag insåg snabbt att en 1 meter hög tjock tall blir lite väl farligt för oss banhoppningsekipage ;)

Som sagt. Regnet öser ner och vi kämpar med dessa dyngsura hästtäcken. Men min fina underbara händiga man har precis gjort färdigt sin uppfinning i garaget: en stor monstervärmefläkt. Så nu kan det bli hur varmt som helst där inne och täckena torkat på nolltid ;D

Kram! /Sara

Passade på att njuta av denna stund ;)


1 kommentar:

Kommentera gärna :D